Szukaj W mediach społecznościowych


Zarabiaj na talencie!

Zarabiaj na talencie!

Chciałbyś pokazać na co Cię stać i spróbować zarabiać na tym pieniądze? Podróżujesz, gotujesz, śpiewasz, malujesz, a...

SMO i SMM – jakie znaczenie mają dla marketingu internetowego?

SMO i SMM – jakie znaczenie mają dla marketingu internetowego?

W żargonie e-marketingowym pojawia się coraz więcej pojęć, które nieobeznanemu z branżą szaremu zjadaczowi chleba...

Działalność w social media

Działalność w social media

Media społecznościowe są ważnym narzędziem, niezbędnym do funkcjonowania każdej firmy. Bez nich żadne...

Obsługa klienta w mediach społecznościowych

Obsługa klienta w mediach społecznościowych

Interakcja z klientem w mediach społecznościowych jest czymś jakościowo różnym od interakcji realizowanej na przykład...

Jak rozpocząć pozycjonowanie strony?

Jak rozpocząć pozycjonowanie strony?

Zamieszczenie własnej strony internetowej w sieci to tylko pierwszy krok do sukcesu marketingowego. Kolejnym, równie...

Czy ruch na stronie ma wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce? CTR i SEO

Czy ruch na stronie ma wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce? CTR i SEO

CTR jest skrótem oznaczającym współczynnik klikalności. Oznacza stosunek zachodzący pomiędzy liczbą kliknięć...

Plusy i minusy marketingu szeptanego

Plusy i minusy marketingu szeptanego

Marketing szeptany polega na dostarczeniu docelowej grupie osób impulsu do rozmowy o konkretnej marce. W praktyce...

Czy klasyczny marketing ma jeszcze siłę przebicia?

Czy klasyczny marketing ma jeszcze siłę przebicia?

Klasyczny marketing ukierunkowany jest na istniejące bądź potencjalne rynki zbytu, przez co pomija rzeczywiste...