Marketing tradycyjny


E-commerce - wybierz opakowanie na miarę swoich potrzeb

E-commerce - wybierz opakowanie na miarę swoich potrzeb

Sprzedaż przez Internet zdecydowanie różni się od handlu poza siecią. Sprzedawca ponosi znacznie niższe koszty z...

Torby papierowe i eko biznes – to się opłaca!

Torby papierowe i eko biznes – to się opłaca!

Przedsiębiorstwa, które w swoich działaniach uwzględniają potrzebę ochrony środowiska, budzą większe zaufanie wśród...

Czy fotografia jest potrzebna w reklamie?

Czy fotografia jest potrzebna w reklamie?

Reklama to nie tylko loga, plakaty i projekty graficzne. Odpowiednie przedstawienie swoich produktów za pomocą dobrej...

Plakaty reklamowe to podstawa marketingu

Plakaty reklamowe to podstawa marketingu

Chcesz wiedzieć, gdzie znaleźć dobrych projektantów? Plakaty reklamowe mają wysoką skuteczność, gdy są dobrze...

Badania CATI - ważne dane dla działu marketingu

Badania CATI - ważne dane dla działu marketingu

Badania CATI są pojęciem doskonale znanym wielu przedsiębiorcom, dla których wiążą się z konkretnymi korzyściami....

Zarządzaj skutecznie – miej wszystko pod kontrolą

Zarządzaj skutecznie – miej wszystko pod kontrolą

Czy sądzisz, że CEO największych firm na świecie, zaczynali od zarządzania wielkimi projektami? Czy myślisz, że...

Największe wpadki nazwowe firm

Największe wpadki nazwowe firm

Nazwa to jeden z najważniejszych elementów firmy. To ona właśnie jest jej wizytówką i odgrywa niezwykle ważną rolę w...

Jak stworzyć nazwę?

Jak stworzyć nazwę?

Jednym z największych wyzwań, przed którym staje osoba planująca uruchomienie własnego biznesu, jest stworzenie...