Marketing tradycyjny


O jakich porach wysyłać e-maile reklamowe?

O jakich porach wysyłać e-maile reklamowe?

Nie każda pora jest dobra na wysyłanie e-maili reklamowych. Badania pokazują, że odbiorcy chętniej klikają w...

Z jakich urządzeń najczęściej korzystamy, aby połączyć się z internetem?

Z jakich urządzeń najczęściej korzystamy, aby połączyć się z internetem?

Jeszcze do niedawna do wielogodzinnego surfowania po internecie niezbędny był komputer (stacjonarny lub przenośny). Z...

Reklamy, których unikamy – co nas denerwuje w reklamach?

Reklamy, których unikamy – co nas denerwuje w reklamach?

Pamiętasz reklamę jednego ze znanych sklepów elektronicznych, w której wystąpiła młoda gwiazda polskiej muzyki?...

E-commerce - wybierz opakowanie na miarę swoich potrzeb

E-commerce - wybierz opakowanie na miarę swoich potrzeb

Sprzedaż przez Internet zdecydowanie różni się od handlu poza siecią. Sprzedawca ponosi znacznie niższe koszty z...

Torby papierowe i eko biznes – to się opłaca!

Torby papierowe i eko biznes – to się opłaca!

Przedsiębiorstwa, które w swoich działaniach uwzględniają potrzebę ochrony środowiska, budzą większe zaufanie wśród...

Czy fotografia jest potrzebna w reklamie?

Czy fotografia jest potrzebna w reklamie?

Reklama to nie tylko loga, plakaty i projekty graficzne. Odpowiednie przedstawienie swoich produktów za pomocą dobrej...

Plakaty reklamowe to podstawa marketingu

Plakaty reklamowe to podstawa marketingu

Chcesz wiedzieć, gdzie znaleźć dobrych projektantów? Plakaty reklamowe mają wysoką skuteczność, gdy są dobrze...

Badania CATI - ważne dane dla działu marketingu

Badania CATI - ważne dane dla działu marketingu

Badania CATI są pojęciem doskonale znanym wielu przedsiębiorcom, dla których wiążą się z konkretnymi korzyściami....