Marketing tradycyjny


Największe wpadki nazwowe firm

Największe wpadki nazwowe firm

Nazwa to jeden z najważniejszych elementów firmy. To ona właśnie jest jej wizytówką i odgrywa niezwykle ważną rolę w...

Jak stworzyć nazwę?

Jak stworzyć nazwę?

Jednym z największych wyzwań, przed którym staje osoba planująca uruchomienie własnego biznesu, jest stworzenie...

Wizytówki jako sposób reklamy firmy

Wizytówki jako sposób reklamy firmy

Jako jeden z materiałów poligraficznych, wizytówka jest ważnym elementem budowania wizerunku firmy w jej otoczeniu...

Czy klasyczny marketing ma jeszcze siłę przebicia?

Czy klasyczny marketing ma jeszcze siłę przebicia?

Klasyczny marketing ukierunkowany jest na istniejące bądź potencjalne rynki zbytu, przez co pomija rzeczywiste...

Ulotki – czy są skuteczne?

Ulotki – czy są skuteczne?

Ulotki reklamowe wciąż pozostają jednym z najpopularniejszych sposobów na rozreklamowanie własnej firmy bądź jakiegoś...