Wyzwanie SEO w konkursie Wix SEO Hero

07:57 02/12/2016
Wyzwanie SEO w konkursie Wix SEO Hero

Prawdziwa próba sił dla specjalistów SEO! Platforma do budowy stron internetowych Wix.com ogłosiła konkurs, w którym do wygrania jest aż 50 tys. dolarów. Wystarczy zająć najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania na hasło „SEO Hero”, ale – uwaga – dla nowej strony, w ciągu 4 miesięcy.

Czym jest Wix.com?

To międzynarodowa platforma do kreacji stron www, skupiająca obecnie ponad 90 milionów zarejestrowanych użytkowników z ponad 190 krajów. Oparta na technologii cloud, umożliwia samodzielne, szybkie i darmowe stworzenie profesjonalnej witryny, bez konieczności kodowania.


Na czym polega konkurs?

Jak tłumaczy na swojej stronie Wix.com, jej celem jest stworzenie nowej strony zoptymalizowanej pod hasło: „SEO Hero”. W związku z tym marka zaprasza do kreacji własnych witryn w języku angielskim, opartych na dowolnej platformie. Jeśli któraś z nich osiągnie pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania na frazę „SEO Hero” w ciągu 4 miesięcy od rejestracji domeny, wygrywa 50 000 dolarów! Proste? Wydaje się, że tak – trzeba jednak pamiętać o kilku ograniczeniach.


Najważniejsze zasady

Przede wszystkim, strona biorąca udział w konkursie musi funkcjonować pod całkowicie nową domeną, zarejestrowaną nie wcześniej niż 16 listopada oraz nie później niż 16 grudnia (ostatni dzień na dołączenie do zmagań). Wykluczone są wszelkie adresy używane wcześniej czy posiadające historię domeny. Drugim kluczowym warunkiem udziału w konkursie jest połączenie strony z Google Analytics oraz Google Search Console, a następnie przyznanie uprawnień administratorskich na adres e-mail: judgewixseohero@gmail.com. Należy to zrobić 16 lutego 2017 roku.


Jak zgłosić się do udziału w konkursie?

Aby dołączyć do zmagań, należy przesłać link do utworzonej strony wraz z podstawowymi danymi osobowymi, w terminie od 16 listopada do 16 grudnia 2016 roku. Można to zrobić za pośrednictwem dedykowanych konkursowych landing pages, stworzonych przez Wix.com.


Jak przebiega proces wyłonienia zwycięzcy?

Każdego dnia od 13 do 15 marca 2017, o godz. 12:00 oraz 20:00, moderator będzie sprawdzał wyniki wyszukiwania na hasło „SEO Hero” w Google. Strona, która osiągnie w tym czasie najwyższą pozycję, zostanie zwycięzcą konkursu. W przypadku remisu, 16 marca o godz. 12:00 zostanie przeprowadzone kolejne sprawdzenie wyników, wyłaniające laureata. Rozstrzygnięcie konkursu będzie ogłoszone w ciągu 2 tygodni od tego momentu. Podczas całego procesu specjaliści SEO z Wix.com będą sprawdzać, czy podczas pozycjonowania stron biorących udział w konkursie nie zostały użyte żadne metody SEO uznawane za nieetyczne.

Wszelkie pozostałe informacje wraz ze szczegółowym regulaminem znajdziecie na stronie organizatora. W konkursie „SEO Hero” bierze udział polska agencja SEO Adinspire, znana m.in. z autorskiej platformy content marketingowej Vortal Cloud, działającej od ubiegłego roku. Firma startuje ze stroną: http://www.seo-hero.pro.