Torby papierowe i eko biznes – to się opłaca!

04:34 14/08/2018
Torby papierowe i eko biznes – to się opłaca!

Przedsiębiorstwa, które w swoich działaniach uwzględniają potrzebę ochrony środowiska, budzą większe zaufanie wśród klientów. Takim firmom chętniej powierzamy dane realizacje, decydujemy się na zakup produktów, ponieważ ufamy, że mają one na uwadze nie tylko własne potrzeby.

Taki wizerunek mogą pomóc budować torby papierowe. W jaki sposób?

 

Papier do wtórnego wykorzystania

Zakupy pakujemy do kolejnych foliowych reklamówek. Wcale nie wykorzystujemy dostępnego w nich miejsca. Jeden owoc do jednej reklamówki. Kolejny do następnej. Z przyzwyczajenia i poczucia, że to przecież darmowe reklamówki, których można nabrać w sklepie do woli. Ich trwałość jest jednak mizerna. W domu wypakowujemy zakupy, reklamówki rozrywamy i wyrzucamy do kosza. Efekt końcowy? Śmieć, który rozkłada się nawet kilkaset lat – zabójstwo dla środowiska naturalnego.

Zamiast toreb z tworzyw sztucznych, tę samą funkcję spełniać mogą torby papierowe. Ich rozkład, w porównaniu do innych materiałów, z jakich wytwarzane są rozmaite artykuły, trwa „zaledwie” kilka miesięcy. Poza tym papier jest wykorzystywany wtórnie. Na rynku zaś znajdujemy już nie tylko torebki papierowe prezentowe, cudownie ozdobione i stanowiące o radosnej reakcji osoby obdarowywanej.

Firmy, które chcą pozyskać klientów, zdobyć ich zaufanie lub też utrzymać obecnych, powinny postawić na torby papierowe. Te mniejsze sprawdzają się w firmach jubilerskich, a większe w cateringowych. Mogą być wykonane w różnych kolorach, a okazjonalnie opatrzone grafikami wpisującymi się chociażby w klimat świąt. Takie torby można znaleźć w ofercie sklepu Opakowania24.eu. Estetyczne, eleganckie, ekologiczne. Przy tym trwałe i z miejscem, które można wykorzystać na dodatkową reklamę.

 

Do codziennego użytkowania

Tego typu torby papierowe, jeśli wykonane są z odpowiedniej jakości materiałów, opatrzone dobrze trzymającym, skręconym sznurkiem, posłużą przez długi czas. Co więcej, włożenie do nich zakupów lub zapakowanie prezentu, nie będzie stanowić problemu. W tej prostej konstrukcji tkwi cała siła.

W papierowych torbach można umieścić gadżety i materiały reklamowe, które będą wręczane uczestnikom szkoleń czy konferencji. Nadadzą się na upominki dla stałych klientów, a być może i współpracowników czy pracowników, którzy zasłużyli na wyróżnienie. Każdy, kto dostanie torbę papierową, będzie mógł bez problemu zapakować ją na podróż, a po powrocie do domu wykorzystać do czegoś innego, by się nie zmarnowała. Patrząc zaś na reklamowe logo czy dane firmy, a może konkretną grafikę, która nie daje o sobie zapomnieć, odbiorca nie będzie szukał konkurencyjnego przedsiębiorstwa, ale wróci do tego, które dało mu poczucie, że dba także o estetykę.

 

Ponadto eko wydanie, czyli papier, który znacznie mniej zagraża środowisku niż inne materiały. Niekosztowny i niewielki gadżet, który spełnia równie dobrze funkcje praktyczne, co reklamowe.